چرا

تهمت یا غیرت

پسر:کجا رفتی!                             

دختر:هیچ جا من بدون تو جایی نمیرم آخه تو همه کس منی          پسر:دروغگو باکی بودی.چرا توی خیابان به مردها نگاه میکنی! چرا آرایش میکنی!چرا پسرخاله ات باتو حرف زد!چرا صدات رو نازک میکنی!چرا بابام تو را دوست داره!چرا تو خشگلی!چرا برنامه قویترین مردهای ایران رانگاه میکنی!چرا تومهمونی خندیدی!چرا چادرت را به خودت می چسبونی!چرا قبلا خواستگار داشتی!چرا همه از توتعریف میکنن!.........

چراهای دیگر راباید نقطه چین بگیرم.

دوران عقدکه همه روی ابرها سیرمیکردن دخترروی زمین درحال پاسخگویی به چراها بودبه امیدروزی که دیگر چرایی وجود نداشته باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ایمان چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ق.ظ http://tavassoly.blogsky.com

منم خیابان های ۷۷ رو دوست دارم. من بته لینک دادم.

یاسین شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ق.ظ http://عباس

من شعربلدنیستم ساده میگم شوهرمن هم بددل هست هم بدبین نه به این اندازه ای که دوستان نوشتن ولی اونقدری هست که عذاب اورباشه کسی هست که من راراهنمایی کنه:-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد