تولد

تولدتولدتولدتولد

بزرگ هدیه ای بود بر من زنده بودن چگونه شد که برگزیدی مرا واز وادیه مردگان جدایم کردی

که من هیچ نبودم وچه لذتی دارد زندگی به شرط آنکه قرار گیرم در آن مدار بزگ آدمیت 

و چه بیهوده سپری کردم گذشته ام را و تو بزگوارانه نادیده گرفتی

و یک سال دیگر فرصت جبران دادی

فرصت جبران در سایه آن یار مهربان وچه لذتی دارد زندگی

و به خود می بالم بر تمام مردگان و آنان که در عدم به سر می برند

بر اینکه من زنده ام و امروز سالروز اهدای این هدیه آسمانی است

مبارکم باد بر من تولدم...

هر کی می خواهد هدیه ای دهد یک جمله قشنگ بنویسد

نظرات 6 + ارسال نظر
فریبا یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.missedost.blogsky.com

تولدتون راتبریک میگم.
یک شاخه گل یاس تقدیمتون میکنم. ببخشید ناقابله

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلامممممممممم
وایییییییی تولدههههههههههه
تولدتتتتتت مبارکککککککککککککککککک
دلت شاددددددد
غمهات کوتاه..............
****************************************
خوشبختی داشتن دوست داشتنی ها نیست
بلکه دوست داشتن داشتنی هاست
بهش خوب فکر کن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ

سلاممممممممممم عزیز دلم تولدت مبببببببببببببببارک پیش تو هدیه آوردن گل آوردن خطاست تو بهترین گل روی زمینی میگم چرا اینروزا انقدر قشنگ شده نگو به خاطر تولد توست

راوی خاطرات بزها سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ب.ظ http://boza.blogsky.com

یه ذره دیر شد ولی باز هم میشه. تولدت مبارک

فرهاد پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ق.ظ

روز تولد تو بارون می اومد ... اما هوا بارونی نبود .... آخه این فرشته ها بودن که گریه میکردن .... اونا بهترین دوستشون رو از دست داده بودن .... ترکشون کرده بود .... اومده بود پیش ما زمینی ها .... وای ی ی ی ی ی ی ی چه خوب ..... تولد مبارک فرشته مهربون .....

هستی دوشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ب.ظ http://the-sea-in-me.blogsky.com

عشق ها میمیرند
رنگ ها رنگ دگر میگیرند
و فقط خاطره هاست
که چه شیرین و چه تلخ
دس ناخورده به جا می مانند
تولدتم مبراک
خوشحالم که تونستم حرف دلت و بزنم
موفق باشی
یا حق

ممنون حرف دل آدما خیلی به هم نزدیک شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد