فکرمی کردم اینترنت خیلی منو جذب کنه اما اصلا چیز جالبی ندیدم همش عکس دخترها و پسرها در سایزهای مختلف                                                                                             

نظرات 7 + ارسال نظر
من چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

بستگی داره با کدوم چشمت بهش نگاه کنی
عام ترش اینه که با چه دیدی بهش نگاه کنی

پیته دوز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ب.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام
مدتا یه پینه دوز بود دلارو وصله میکرد.....
موفق باشی

آریا چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام خوش اومدی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ق.ظ

miss .... جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ق.ظ

خوب راستش منم موافقم مثل بعضیا که خودت میدونی آنچنان جذبش نشدم ...عکسای بهتر از دختر پسر های خوش تیپ هم هست

DarkPrincess جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:35 ب.ظ http://taak.blogsky.com

میس منظورش از بعضیا چیه ؟ من رو میگه؟
گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه پیف پیف بو میده!!

غریبه آشنا دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ب.ظ

دوست غزیز من سلام:زندگی پیچ وخم های زیادی دارد اگه قرار بود رندگی ان طوری که ما میخواهیم باشد این زندگی معنی وتداومی نخواهد داشت بلکه زندگی زمانی ارزش پیدا میکنه که پر از راه های سر بالایی و سراشیبی داشته باشد .پس دوست عزیزمن :زندگی شما هزاران مرتبه از زندگی انسان های این مرز و بوم بهتر وایده ال است میدونی چرا؟طرز نگاه به زندگییت را عوض کن چه ظوری من به شما مثل یک برادر کوچک راهنمایی میکنم پس بسم الله منتظرم باش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد